Ridică-te Gheorghe,/Ridică-te Miro

Că se rupe țara!

Ultima fumigenă din arsenalul lui Dragnea și a lui Tăriceanu e aia cu ruptul țării.

Chestie care mă enervează din ce în ce mai tare, de câte ori o aud la tv/radio/ Facebook.

 

Dacă eu, prostul satului din Pădurenii Zăhăiți zic ”forțele oculte vor să rupă România”, bunul simț ar cere înțelepților obștii să-mi dea două șuturi în cur și să mă pună să scriu la tablă ”nu mai scriu nesupravegheat pe Fb/ nu mai dau declarații mas media fără să-mi iau medicamentele”.

Dacă eu, nr. 2 și respectiv nr. 3 în Țară spun ”forțele oculte vor să rupă România”, e gravă situația, pregnantă-n luna a 9-a și foetusul e cu malformații multiple.

Fiindcă

Situația A: Vorbește gura fără mine. Dar nu sunt prostul satului, am funcția nr. 2 sau nr. 3 în stat, deci orice ieșire la rampă va fi înregistrată. Și cum în România nu prea mai există (mulțumim PCR!, nu am uitat crimele!) urmași ai niciunei familii domnitoare din epoca medievală, nu prea are cum să vină vreun os domnesc să-și revendice moștenirea străbună, înseamnă că forțele oculte aparțin celor care ar beneficia: Moldova pro-Rusia a lui Dodon care a primit o hartă a Moldovei lui Ștefan cel Mare, deci înseamnă că vor o halcă moale și însiropată-n vin de Cotnari, Bulgaria vrea Dobrogea și evident, Ungaria arde de nerăbdare să muște din Ardeal și să ne pună să intrăm în Alba Iulia cu pașaportu-n mână. (Știți, și la Csongrád se intră doar cu buletin, dar nu ne-om împiedica în realitatea spațiului UE…)

Și nuș cum să vă spun, dar astfel de afirmații tendențioase se cam taxează la nivel internațional și pot să atragă niște consecințe neplăcute. Pentru noi toți. Fiindcă pe scurt înseamnă că eu, nr. 2 sau nr. 3 în stat mă piș cu boltă pe ele de relații internaționale.

 

Situația B: Situația e reală. Asta înseamnă pe scurt că eu, nr. 2 sau nr. 3 în stat mă piș cu boltă pe ele de servicii de securitate internă. Fiindcă înseamnă că am abuzat de informațiile confidențiale primite deoarece VREMELNIC ocup aceste funcții și stric munca tuturor ofițerilor de contraspionaj care-și tocesc coatele pe aici.

 

În ambele cazuri, o astfel de declarație cred că ar intra la ”abuz în serviciu”, ”dezinformare”/ ”răspândire de informații false”, ”subminarea relațiilor cu statele vecine”.

Dar, pentru că e noapte și n-am lasere, hai să mergem cu aberația suficient de departe și să zicem că da, așa e. Niște oameni răi, în frunte cu Soroș vor să facă fâșii România. Nu uitați vă rog, eu am statut de prostul satului, deci îmi permit să emit astfel de elucubrații fără teamă și responsabilitate!

Și vorba lui Iohannis ”E mai bine să ne pregătim decât să nu ne pregătim”
Acum 2 săptămâni, cel puțin jumătate dintre cei dintre 18 și 30 de ani nu cred că au cântat vreodată Imnul de Stat liberi și nesiliți de nimeni. Nu vreau să estimez câți dintre cei între 10 și 90 de ani au simțit măcar o dată în viață nevoia să pretindă că-s turci/ tătari/ țigani/ unguri/ ruși/ marțieni, numai români nu. Și câți au preferat calea ușoară, de a evita să admită că sunt români. Și care în caz de necaz ar fi zis ”Asta e. Măcar ăia au scăpat de PSD!”
Ei, oamenii ăștia nu se mai rușinează că-s români. Oamenii ăștia au cântat liberi Imnul. Au cântat inclusiv vechiturile alea pe care le cântau părinții noștri și noi pe la Cenaclul Flacăra.
Oamenii ăștia nu vor mai sta placizi.

dragnea-si-balaurul

Imaginile originale de pe net:

https://idaho.ro/2015/dragonul-jucaus-biserica-maniata.html

https://www.google.ro/search?q=dragnea&espv=2&biw=1242&bih=543&site=webhp&tbm=isch&imgil=nLfBbv_Mbe7O-M%253A%253BxE0ItaicTmIrBM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fpressone.ro%25252Fincognito-cum-l-am-votat-pe-dragnea-fara-sa-fiu-membru-sau-simpatizant-psd%25252F&source=iu&pf=m&fir=nLfBbv_Mbe7O-M%253A%252CxE0ItaicTmIrBM%252C_&usg=__ybFCsH0mRvvrU6oTLkwo92nQOBY%3D&ved=0ahUKEwjLyvGcu_zRAhWFFZoKHcqtCGIQyjcIdg&ei=BPGYWMu4BIWr6ATK26KQBg#imgrc=nLfBbv_Mbe7O-M:

https://plus.google.com/104560124403688998123

Lasă un răspuns

