O reclămuţă/ Ş-un şuriu/ Neică, stai că viu! – Pizzeti, the honest snack

Nu ştiu alţii cum sunt, dar mie când văd reclama ”mafiotă de la Pizzeti, îmi ard neuronii, nu papilele gustative.

– un tip în maiou, cu bască, incapabil să se uite-n ochii ”mei” în ecran, vorbind o anglo-italiană dubioasă nuş de ce, dar nu-mi inspiră niciun pic de încredere.

– mesajul mi se pare al unui golan: ”nu mănânci ce vreau eu, dai de dracu”

– pâine şi brânză adevărate? De ce îmi zboară instant gândul la produse contrafăcute?

– şi toţi oamenii ăia care au avut probleme de sănătate corelate cu neconsumul de Pizzeti? Instant mă duce gândul să verific cât zahăr şi câtă grăsime e în chestiile alea. Şi câte E-uri. Şi câtă sare.

(Apropos, în urma  unui calcul matematic efectuat conform declaraţiei de pe nuş ce vegeta, rezultă că legumele sunt într-un procent năucitor de nici 15%. Primele, deci cele mai importante cantitativ sunt sarea şi monoglutamatul. Deci să nu mai aud pe NIMENI că-mi spune că ce mare lucru să pui o linguriţă de vegeta. Înseamnă mai mult de 85% dintr-o linguriţă de substanţe dăunătoare.)

2 răspunsuri la „O reclămuţă/ Ş-un şuriu/ Neică, stai că viu! – Pizzeti, the honest snack

  1. Si mie imi place reclama, cel care vorbeste in reclama Pizzeti, seama mai mult a fi beat decat golan. Cand ies cu prietenii in oras, dupa cateva beri ma ametesc si ma ia si foamea, apoi desigur ca si eu fac comanda la Pizza.

Lasă un comentariu