Publicitate nemascată

Nu ştiu altele cum sunt, dar eu când mă gândesc la locul fizic al naşterii mele, la scaunul ginecologic pe care te cocoaţă nenea doftorul / tanti doftoriţa ca să bage-n tine o pereche de valve sau un speculum cu smotocei la capăt ca să se joace prin tine până simţi că-ţi crapă obrajii de jenă, încep să mă gândesc cu duioşie la medicii dentişti.

Mno, dacă vreţi să găsiţi un medic bun, care ţine şi la glume şi care ştie ce are de făcut, vă recomand cu căldură Gynecolife Bucureşti – Unirea. Îl cheamă dr. Iana, e competent, frumuşel (la dracu, trebuia să mă uit şi eu la ceva când mi se cotrobăia prin măruntaie, nu?) şi e şi capabil să facă asocieri. Chestie pe care nu am prea întâlnit-o la reprezentanţii nobilei branşe în ultima vreme. Mai mult, colega de la Oncologie, dr. Buzatu e de o amabilitate ieşită din comun

Lasă un răspuns

