Zoon politikon, zoon thri̱skef̱tikí̱

Citii în Libertatea titlu mare titlu: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/staretul-unei-manastiri-din-suceava-stie-cine-va-fi-noul-presedinte-al-romaniei-aratat-in-carte-506439.html

Şi mi-a căzut faţa.

Fiindcă dacă-mi aduc eu aminte bine, parcă preoţii şi călugării nu au voie să intre în campaniile electorale.

Fiindcă dacă-mi aduc eu aminte bine, singura ”carte” care se deschide e Biblia şi e interzis conform canoanelor bisericeşti a deschide cartea în scopuri divinatorii.

Şi mai că aş pune pariu p-o amandină că n-are dreptate. Eu aş paria pe Ponta. Ascultă la mine taică părinte că ştiu ce zic, că-s babă bătrână.

2 răspunsuri la „Zoon politikon, zoon thri̱skef̱tikí̱

Lasă un răspuns

